środa, 24 lutego 2016

cytatowo #3





To są moje ostatnie dni ferii. Kiedy to tak szybko minęło? Eh ..
A jak u Was? :)

Dzisiaj druga część cytatów z Jeszcze się spotkamy Iwony Sobolewskiej.
Było ich tak dużo, że nie zmieściłam w jednym poście! :3
Zapraszam!






Nie miniecie się, jeśli jesteście sobie pisani.


Nieważne czy rozsądek zgadza się z sercem, tylko które z nich wygrywa.


Czasem ideał to tylko obraz, który sami stworzyliśmy, nic więcej.
Wydaje nam się, że to musi być ten, a tak naprawdę wcale go nie znamy.
Wizja, którą stworzyliśmy, była piękna, ale nie istniała w rzeczywistości.
Tak bardzo pragnęłam się zakochać, że zapomniałam, co to właściwie znaczy.


Rozdrapał stare rany, by mi się zwierzyć.
Nie wiem, dlaczego to zrobił, dlaczego mi zaufał.
Dopiero teraz uświadomiłam sobie, jaka jestem głupia.


Los tak dziwnie plecie życie,
że najpierw nieświadomie ocierasz się o miłość,
by potem dostrzec ją w całej okazałości...


Nie buduj barier. Pokonuj je.


Nigdy do końca nie wiesz, czego pragniesz. Musisz to odkryć z czasem.


Pokora czyni Cię silnym.


Otoczony ludźmi, którym na Tobie zależy,
czujesz się najważniejszy na świecie.


Naucz się patrzeć na niego, a nie na obraz, który stworzyłaś we własnej wyobraźni.


Tracę Cię - powiedział (...) - Każdego dnia coraz bardziej.


Jesteś szczęśliwy, jeśli otaczają Cię ludzie, którzy Cię kochają.


Łzy już nic nie zmieniały, ból był tak samo przeszywający z nim czy bez nich.
Musiałam być silna. Widziałam w Twoich oczach przerażenie.


Zbyt dobrze poznaliśmy wartość czasu, by, ot tak, go marnować. 









2 komentarze: